Προγράμματα Σπουδών

Το Γυμνάσιο είναι η εκείνη η βαθμίδα εκπαίδευσης, στην οποία τα παιδιά εισάγονται σε πιο αυστηρές έννοιες, μεθοδολογίες, γνώσεις και εφαρμογές.

Μέλημά μας είναι η εμβάθυνση στην ύλη και η οικοδόμηση ενός υψηλού επιπέδου, σε συνδυασμό με το να μάθει το παιδί να μελετά, να αναλύει και να συνθέτει. Η αυτονομία του, σε συνδυασμό με την θεμελίωση της ακαδημαϊκής του πορείας αποτελεί κύριο παιδαγωγικό στόχο.

Ταυτόχρονα, παρακολουθούμε την εξέλιξη του παιδιού στο σχολικό περιβάλλον, ώστε να ανταποκρίνεται με επιτυχία και να έχει υψηλές επιδόσεις, αφενός για λόγους μαθησιακούς, αφετέρου για να αναπτύξει θετική ψυχολογία και υψηλή αυτοπεποίθηση.

Τα παιδιά μας διδάσκονται: Μαθηματικά, Φυσική, Γλώσσα, Αρχαία, Χημεία.
Η Α’ Λυκείου είναι η τάξη στην οποία τίθενται τα θεμέλια της επιτυχίας. Έχουμε το χρονικό περιθώριο να καλύψουμε οποιαδήποτε κενά από το γυμνάσιο και ταυτόχρονα να συνδέσουμε την καθημερινή μελέτη με τον ορίζοντα της επιλογής προσανατολισμού για τις πανελλαδικές εξετάσεις και τις πανεπιστημιακές σπουδές.

Με ειδικό σχεδιασμό εντάσσουμε στη δουλειά μας την Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, ο οποίος αφενός εξασφαλίζει την επιτυχία, αφετέρου δεν εγκλωβίζει τη σκέψη των παιδιών σε μια άπειρη «ασκησιολογία». Το πρόγραμμα σπουδών μας περιλαμβάνει: Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Γλώσσα, Αρχαία.

Αξίζει ακόμα να αναφέρουμε ότι είμαστε ο μοναδικός εκπαιδευτικός οργανισμός που στην Α' Λυκείου εφαρμόζει 9μηνο συμπληρωματικό πρόγραμμα εκπαίδευσης, με τίτλο Σεμινάρια Ηγεσίας, με το οποίο σκοπεύουμε να αναπτύξουμε στα παιδιά ανώτερες δεξιότητες. Περισσότερα δείτε εδώ.
Η Β’ Λυκείου είναι ο προθάλαμος των πανελλαδικών εξετάσεων. Στα Φροντιστήρια Μαργαρώνης υποστηρίζουμε όλες τις ομάδες προσανατολισμού:
  • Ομάδα Προσανατολισμού: Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας
    2ο Επιστημονικό Πεδίο: Θετικές Και Τεχνολογικές Επιστήμες
    3ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Υγείας Και Ζωής
  • Ομάδα Προσανατολισμού: Σπουδών Οικονομίας Και Πληροφορικής
    4ο Επιστημονικό Πεδίο: Επιστήμες Οικονομίας Και Πληροφορικής
  • Ομάδα Προσανατολισμού: Ανθρωπιστικών Σπουδών
    1ο Επιστημονικό Πεδίο: Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες

Στόχοι μας είναι: (α) Η κάλυψη οποιουδήποτε γνωστικού κενού. (β) Η μάθηση όλων των απαραίτητων εννοιών, μεθοδολογιών και εργαλείων που απαιτούνται για τις πανελλαδικές εξετάσεις. (γ) Οι άριστες επιδόσεις στο σχολείο και τις ενδοσχολικές εξετάσεις.

Η προετοιμασία για τις πανελλαδικές εξετάσεις είναι 2ετής στην ουσία της και όχι κατ’ όνομα, όπως συχνά γίνεται σε φροντιστήρια. Ενδεικτικά, ο Φ. Μαργαρώνης είναι ένας εκ των συγγραφέων (μαζί με τους Χ. Στεργίου και Χ. Νάκη) και εμπνευστής του βιβλίου Μαθηματικά για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις για μαθητές της Β’ Λυκείου (εκδ. Σαββάλας), το μοναδικό βιβλίο με αντικείμενο ακριβώς την προετοιμασία των μαθητών της Β’ Λυκείου για τις πανελλαδικές εξετάσεις. Αξιοποιούμε το χρόνο της Β’ Λυκείου για αφομοίωση ύλης της Γ’ Λυκείου και εμπέδωση τρόπων δουλειάς, καλών πρακτικών και συνηθειών.

Τέλος, εστιάζουμε με ειδικό σχεδιασμό στην Τράπεζα Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας, ώστε να εξασφαλιστούν υψηλά αποτελέσματα στις ενδοσχολικές εξετάσεις, χωρίς να παρεμποδίζεται η δουλειά μας για τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Στη Γ’ Λυκείου οι μαθητές μας στοχεύουν σε σχολές υψηλές ζήτησης, τις οποίες κάθε χρόνο επιτυγχάνουμε με συστηματική και μεθοδική δουλειά, με έμφαση στη συνεχή βελτίωση και υποστήριξη στον ψυχολογικό παράγοντα.

Στοχεύουμε στην εμβάθυνση της ύλης, στην πλήρη αφομοίωσή της με ουσιαστικό τρόπο και ολιστικά. Θέλουμε οι μαθητές και οι μαθήτριές μας όχι μόνο να γνωρίζουν την ύλη και τις σχετικές μεθοδολογίες, αλλά να γνωρίζουν σε βάθος το μέρος της επιστήμης με το οποίο έρχονται σε επαφή, να μπορούν να επιλύουν οποιοδήποτε θέμα με ψυχραιμία, μεθοδικότητα και αυτοπεποίθηση.

Στόχος μας είναι πάντα η μεθοδική και έγκαιρη κάλυψη της ύλης, με εξατομικευμένη φροντίδα για το κάθε παιδί. Η περίοδος μετά την κάλυψη της ύλης αφορά σε επαναλήψεις, αν και η φιλοσοφία μας στα Φροντιστήρια ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ είναι ότι η επανάληψη είναι μια διαρκής, σπειροειδής διαδικασία στην οποία εντάσσεται σταδιακά κάθε νέο κομμάτι ύλης, όταν αυτό ολοκληρώνεται.

Καθ’ όλη την προετοιμασία, οι υποψήφιοι μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν θέματα από πληθώρα πηγών και διαφορετικών φιλοσοφιών, ώστε να εξοικειώνονται απέναντι  στο «άγνωστο» και στο «διαφορετικό». Στόχος μας είναι να διευρύνονται σταδιακά τα όρια και οι δυνατότητες των παιδιών, αυξάνοντας την ετοιμότητά τους και την ικανότητα αντιμετώπισης οποιουδήποτε προβλήματος.

Καθοριστικό ρόλο παίζουν τα προγραμματισμένα διαγωνίσματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα απαιτητικά, δεδομένου ότι προσομοιώνουν το επίπεδο των πανελλαδικών εξετάσεων, όχι μόνο κατ’ όνομα, αλλά επί της ουσίας. Το επίπεδο δυσκολίας και η δομή των διαγωνισμάτων απαιτούν από τους υποψήφιους να εκδηλώνουν τον καλύτερο εαυτό τους. Εξάλλου το μεγάλο πλήθος των διαγωνισμάτων και η εξατομικευμένη καθοδήγηση προς τα παιδιά εξασφαλίζουν ότι η δουλειά μας βρίσκεται πάντα σε ένα ανώτερο επίπεδο.
Για αναλυτική παρουσίαση του προγράμματος και επίλυση οποιασδήποτε απορίας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να κλείσετε το ραντεβού σας.

Προγραμματισμένα Διαγωνίσματα & Αξιολόγηση

Σε όλες τις τάξεις προγραμματίζονται τακτικά επαναληπτικά διαγωνίσματα, ως αναπόσπαστο μέρος της ολοκληρωμένης προετοιμασίας του/της μαθητή/τριας. Τα προσομοιωτικά διαγωνίσματα διεξάγονται εκτός του ωραρίου διδασκαλίας στο χώρο μας, ενώ σειρά άλλων πρόχειρων (όπως συνηθίζεται να λέμε) διαγωνισμάτων λύνονται στο σπίτι. Θεωρούμε ότι ο προγραμματισμός βοηθάει στην έγκαιρη προετοιμασία και η επανάληψη εδραιώνει την αφομοίωση. Εν συνεχεία, η αξιολόγηση γίνεται διαμορφωτικά. Εκτιμάμε, δηλαδή, όχι μόνο την απόδοση του παιδιού  τη δεδομένη χρονική στιγμή, αλλά τη δυναμική που έχει να αναπτυχθεί και να διευρύνει τις δυνατότητές του. Εστιάζουμε, δηλαδή, όχι σε αυτό που είναι το παιδί, αλλά σε αυτό που μπορεί να γίνει, αλλά και στους τρόπους που εμείς μπορούμε να συνεισφέρουμε.