Για εμάς κάθε μαθητής και μαθήτρια δεν είναι απλώς υποψήφιοι στις εξετάσεις. Είναι μια δέσμη ηθικών προσπαθειών, ένα σύνολο καλά συντονισμένων και εναρμονισμένων δραστηριοτήτων. Είναι ένας παράγοντας παρέμβασης στην επιστήμη του μέλλοντος.
Μετά από σχεδόν 2,5 δεκαετίες εμπειρίας σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία, με πλούσια εμπειρία στην προετοιμασία μαθητών και μαθητριών για τις πανελλαδικές εξετάσεις και έχοντας πια ολοκληρωμένη εικόνα του τρόπου που λειτουργεί η εκπαίδευση, αποφάσισα να ιδρύσω έναν εκπαιδευτικό οργανισμό υψηλής νοημοσύνης, που θα επικεντρώνει στην ολοκληρωμένη προετοιμασία των παιδιών και στη σύνδεση της μάθησης με την ολιστική ανάπτυξή τους. Έναν χώρο που θα συνδυάζει την υψηλή ενσυναίσθηση με ανώτερες απαιτήσεις.
Ο χώρος αυτός είναι το Φροντιστήριο Μέσης Εκπαίδευσης ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ στο Βύρωνα, όπου διδάσκουμε όλα τα μαθήματα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το Φροντιστήριο ΜΑΡΓΑΡΩΝΗΣ απευθύνεται σε παιδιά που θέλουν να διακριθούν και να σπουδάσουν στα καλύτερα πανεπιστήμια, με έμφαση στις σχολές υψηλής ζήτησης, σε παιδιά που απαιτούν για την προετοιμασία τους περισσότερα από ένα φροντιστήριο. Ενδεικτικό και άξιο αναφοράς είναι το ποσοστό 100% επιτυχίας στις πανελλαδικές εξετάσεις, στις κορυφαίες επιλογές των παιδιών και με μέσους όρους συντριπτικά μεγαλύτερους από τους πανελλαδικούς. Ενδεικτικός είναι ακόμα ο διψήφιος αριθμός των διαφορετικών δήμων από τους οποίους μας εμπιστεύονται μαθητές και μαθήτριες, οικογένειες που δεν ικανοποιούνται από μια τετριμμένη, τυπική φροντιστηριακή εκπαίδευση.
Στόχος μας είναι μέσω της μετάδοσης της αγάπης για τη γνώση, εντός ενός περιβάλλοντος μάθησης και θετικού κλίματος, οι μαθητές και οι μαθήτριές μας να ανακαλύπτουν τη γνώση πολυεπίπεδα και σε βάθος. Έτσι, πρώτον, να επιτυγχάνουν στις πανελλαδικές εξετάσεις, στην 1η τους επιλογή. Δεύτερον, να συνεχίζουν απρόσκοπτα τις σπουδές τους χωρίς γνωστικά προβλήματα στο πανεπιστήμιο και στην υπόλοιπη ζωή τους. Στόχος μας είναι: Η προετοιμασία των εφήβων, κατά τη διαδρομή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όχι μόνο να μην αποτελεί βασανιστική διαδικασία, αλλά να γίνεται αντιληπτή ως μοχλός ανέλιξης, αυτογνωσίας και αυτοπραγμάτωσης. Ο αγώνας τους να αποτελεί πολύτιμο εφόδιο για τις μελλοντικές τους αναμετρήσεις.
Ο χώρος μας είναι αισθητικά άρτιος, τεχνολογικά εξοπλισμένος και λειτουργικός, με την παιδαγωγική διάσταση στο επίκεντρο. Δηλαδή όπως πρέπει να είναι ένας χώρος μάθησης και πνευματικής εργασίας. Το κύριο όμως για εμάς παραμένει η εκπαίδευση ως διαδικασία και σχέση, γι’ αυτό και εκείνο για το οποίο υπερηφανευόμαστε είναι οι συνεργάτες μας εκπαιδευτικοί. Όλοι τους έμπειροι και αποτελεσματικοί, καταξιωμένοι στο χώρο της εκπαίδευσης, αναγνωρίσιμοι, με διαρκές ενδιαφέρον για την πορεία του κάθε παιδιού, αλλά και με δημιουργική ανησυχία για τη δική τους καθημερινή βελτίωση. Ακόμα περισσότερο, με κοινή οπτική και όραμα για την εκπαίδευση, με υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη, με διάθεση για προσφορά και συλλογική δουλειά.
Θέλω να αναφέρω ότι επιδιώκω πάντα να εξασφαλίζω μια εκπαιδευτική διαδικασία αναγνωρισμένης ποιότητας για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, να έχω άμεση εικόνα για τη δουλειά και την εξέλιξη των παιδιών, αλλά και ουσιαστική επικοινωνία με τους γονείς και κηδεμόνες. Έτσι μπορούμε να διαμορφώνουμε ανθρώπινες σχέσεις που μετουσιώνονται σε καταλύτες για την πορεία ανάπτυξης του παιδιού και στηρίζουν τους σημερινούς γονείς στις πραγματικά δύσκολες συνθήκες όπου καλούνται να ανταποκριθούν στις υποχρεώσεις τους. Θέλουμε να είμαστε πολύτιμοι φίλοι και συνεργάτες και (πάνω απ’ όλα) αξέχαστοι δάσκαλοι. Προσωπικές αρχές μου είναι η τιμιότητα, η αγάπη για την εκπαίδευση και τη μάθηση, η συνεχής αυτοβελτίωση, η απόλυτη ειλικρίνεια. Αυτές είναι και οι αρχές που θέλω να χαρακτηρίζουν τη συνεργασία μας.